Ruszył pierwszy nabór wniosków w ramach programu i konkursu: ,,Cyfrowa Gmina”. W konkursie gminy ubiegają się o grant, który przeznaczą na cyfryzację jednostek oraz zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa.
Ważne: otrzymane dofinansowanie pokryje do 100 % wydatków kwalifikowanych. Środki własne nie są potrzebne. Min. wysokość grantu dla jednej gminy to 100 tys. zł, maks. to aż 2 MILIONY zł.
Po co Gminie cyfryzacja?
- Automatyzuje pracę w urzędzie
- Zwiększa bezpieczeństwo pracy urzędu
- Ogranicza kolejki
- Podnosi komfort pracy urzędników
- Usprawnia komunikację urzędu z mieszkańcami
- Zmniejsza liczbę osób odwiedzających urząd
Jak pomożemy zdobyć grant?
Przygotujemy koncepcję projektu, która zwiększy szanse Gminy na wygranie grantu.
Wyliczymy dokładny budżet o jaki możecie się ubiegać.
Na co wykorzystać zdobyte środki?
- Usługi doradcze i audyt cyberbezpieczeństwa.
- Usługi chmurowe: np.: system elektronicznego obiegu dokumentów.
- Zakup sprzętu IT: laptopy, drukarki, skanery, telewizory, monitory itp.
- Zakup oprogramowania i licencji: Pakiet Office, System operacyjny Windows, system biznesowy dla administracji publicznej.
- Szkolenia dla pracowników.
Serdecznie zapraszamy do bezpłatnych konsultacji telefonicznych z naszymi ekspertami:
- Łukasz Bem: 728 493 932 mail: [email protected]
- Dawid Bara: 795 169 656 mail: [email protected]
- Jacek Mikrut: 789 207 240 mail: [email protected]
Po wcześniejszym umówieniu się na dogodny termin, wszelkie konsultacje organizujemy również on-line. Konsultacje mogą się odbywać za pomocą zwykłej przeglądarki lub na wybranej przez Państwa dostępnej platformie i w dogodnej dla Państwa aplikacji.