Typ sensora |
Pełnoklatkowa matryca CMOS
|
Rozmiar sensora |
37.09 x 24.75 mm
|
Efektywne piksele | 26M |
Zakres dynamiczny | 15 stopni |
Gniazdo obiektywu |
Gniazdo EF (opcjonalnie dostępne gniazda M, MFT, PL i LPL)
|
Nagrywanie |
Rozdzielczość i maksymalna liczba klatek na sekundę
|
6064x4040 @30kl/s max (Open Gate)
|
|
6064x3196 @48kl/s max (C6K)
|
|
6064x2560 @60kl/s max (6K 2.4:1)
|
|
5760x3240 @48kl/s max (6K UHD)
|
|
5376x4032 @30kl/s max (5K 4:3)
|
|
5120x2700 @60kl/s max (C5K)
|
|
4848x4040 @30kl/s max (5K 6:5)
|
|
4800x2700 @60kl/s max (5K UHD)
|
|
4096x3072 @30kl/s max (4K 4:3)
|
|
4096x2160 @90kl/s max (C4K)
|
|
4096x1728 @120kl/s max (C4K 2.4:1)
|
|
4080x3400 @30kl/s max (4K 6:5)
|
|
4064x2712 @60kl/s max (C4K 3:2)
|
|
3840x2160 @90kl/s max (4K UHD) *
|
|
2112x1188 @170kl/s max (S16 16:9)
|
|
1920x1080 @120kl/s max (FHD)
|
|
* oversampling / przycinanie wybieralne, oversampling 4K jest obsługiwane przy tych samych częstotliwościach klatek co tryb rozdzielczości 6K DCI
|
|
Koder wideo |
ProRes 422 Proxy, ProRes 422 LT, ProRes 422, ProRes 422 HQ
|
Głębia kolorów | 10 bit, Z-Log2 |
Format audio | 16-bit 48 kHz |
Koder audio |
AAC / PCM (tylko dla plików MOV)
|
Format plików | MOV / MP4 |
Tryb nagrywania |
Nagranie wideo / Time Lapse Video
|
Ustawienia | ISO |
Auto, Manualne (400 ~ 51200), Dual Native ISO: 400 / 2500
|
|
Czas migawki |
Auto, Manualny(1/24~1/8000”)
|
Kąt migawki |
Auto, Manualny (1° ~ 360°)
|
Balans bieli |
Auto, Predefiniowany, Manualny (2300K ~ 30000K)
|
Tryb ostrości | MF (ręczny) |
Obraz |
Jasność / Kontrast / Nasycenie / Ostrość
|
Konfiguracja obrazu |
Rec.709, Z-log2, Flat, Concert, HLG
|
Kodek czasu |
Aktualny czas / Ręczne wprowadzanie
|
Przechowywanie | Nośnik |
CFast 2.0 lub ZBlade (niestandardowy nośnik)
|
|
System plików | exFAT |
Łączność | HDMI |
HDMI typ A 2.0 | |
3840x2160/4096x2160/1920x1080 @23.94/24/25/29.97/50/59.94
|
|
YUV 422 10bit | |
Audio 48K 2-kanałowe
|
|
SDI | 12G BNC |
3840x2160/4096x2160/1920x1080 @23.94/24/25/29.97/50/59.94
|
|
YUV 422 10bit | |
Audio 48K 2-kanałowe
|
|
Kod czasowy wejściowy |
LTC, współdzieli ten sam BNC z Genlockiem
|
Genlock | BB/Tri-level |
25/29.97/50/59.94
|
|
Współdzieli ten sam BNC z czasem kodowym wejściowym
|
|
USB |
USB 3.0 typ C do sterowania kamerą i transferu danych
|
COM |
1 x port szeregowy
|
Port zdalnego sterowania |
Gniazdo 2.5 mm (kompatybilne z Sony LANC)
|
Wejście audio |
Gniazdo stereo 3.5 mm (TRS) lub port LEMO 5-pin do mikrofonu XLR stereo (wymaga dodatkowego adaptera XLR)
|
Wyjście audio |
Gniazdo stereo 3.5 mm
|
Wi-Fi |
5G, do 802.11n, zewnętrzny port na dwie anteny
|
CTRL |
1x port sterowania szeregowego
|
Ethernet |
Port Gigabit Ethernet do sterowania, ustawiania i transmisji na żywo
|
Monitor (w standardowym zestawie) | Monitor |
5\\\\\\\\\\\\\\\" dotykowy monitor LCD, jasność 1000 nitów
|
|
Rozdzielczość monitora | 1920 x 1080 |
Mocowanie monitora |
Górne i dolne otwory na śrubę 1/4\\\\\\\\\\\\\\\" z przeciwdziałaniem obrotu (uchwyt montażowy w standardowym zestawie)
|
Zasilanie |
Przez dedykowany kabel sterujący do obudowy kamery
|
Ekran dotykowy |
Pojemnościowy panel dotykowy, kalibracja do Rec.709
|
Zasilanie | Bateria |
V-Mount 14.8V (bateria nie jest dołączona)
|
|
Wejście zasilania |
DC 12~18V (gniazdo LEMO 2-pin), z konektorem LEMO
|
Wyjście zasilania (AUX) |
DC 12V 3A max (gniazdo LEMO 2-pin)
|
Zużycie mocy |
Maksymalnie 50W, bez uwzględnienia zużycia mocy AUX
|
Fizyczne |
Obudowa kamery
|
Stop aluminium | |
Waga - Kamera |
1.39 kg (z gniazdem EF)
|
Waga - Kamera + Monitor |
1.68 kg (z gniazdem EF)
|
Wymiary (WxSxD) - Kamera |
108.5 x 107.9 x 156.7 mm (z gniazdem EF)
|
Wymiary (WxSxD) - Monitor |
90.6x152.2x26.3mm
|
Środowisko |
Temperatura przechowywania
|
-20 °C ~ 60 °C | |
Temperatura pracy | 0 °C ~ 40 °C |