Moje konto
Twoje konto
Konto użytkownika ułatwia zakupy - możliwe jest m.in. śledzenie postępu realizacji zamówienia oraz zapamiętanie adresu wysyłki.
Koszyk
Koszyk jest pusty

Kamera cyfrowa SONY PXW-FS7 II body

45.885,00 

Zapytaj o dostępność Darmowa dostawa!
Produktu nie ma na magazynie, nie mamy też pewnej informacji, czy jest dostępny u naszych dostawców. Skontaktuj się z nami, a my udzielimy informacji kiedy można się go spodziewać. Jeśli dokonasz zamówienia z produktami oznaczonymi tym statusem, nie dokonuj płatności do czasu otrzymania potwierdzenia zamówienia.

Opis produktu

Kamera Sony PXW-FS7 II body.


Model FS7 II znacznie poprawia wrażenia przy filmowaniu najlepszym kamkorderem Sony dla dokumentalistów i jednym z najbardziej uniwersalnych kamkorderów Super 35 mm na świecie. Wprowadzono w nim szereg udoskonaleń: od nowego systemu mocowania obiektywu po większą ergonomię czy należący do światowej czołówki system automatycznego.



Automatyczny, elektroniczny filtr ND o zmiennej gęstości optycznej
swoboda filmowania i poruszania się


Praca z kamerą FS7 II to doświadczenie niezwykłej swobody ruchów i filmowania — bez troszczenia się o niestabilność warunków oświetlenia czy tracenia czasu na zmiany filtrów i szlifowanie ustawień ekspozycji. Zaawansowana technologia firmy Sony zapewnia stałe korygowanie gęstości optycznej elektronicznego filtra ND, nie powodując obniżenia rozdzielczości i zmian kolorystyki. Zachęcamy do praktycznego wypróbowania kamkordera FS7 II — i zobaczenia na własne oczy, jak firma Sony zmieniła filmowanie w ruchu.

Jeszcze większa uniwersalność mocowania typu E

Mocowanie typu E gwarantuje zgodność i znakomitą współpracę z obiektywami produkowanymi zarówno przez Sony, jak i inne firmy. W modelu FS7 II pojawiła się zupełna nowość: system blokady dźwignią. Teraz po umieszczeniu obiektywu w gnieździe wystarczy go zamocować, obracając kołnierz. Dodatkowym zabezpieczeniem jest dźwignia blokady obiektywu. W przypadku niektórych większych obiektywów możliwa będzie rezygnacja z użycia oddzielnego uchwytu — lub skrócenie czasu wymiany obiektywu. Po zamontowaniu w gnieździe typu E odpowiedniego adaptera można oczywiście używać obiektywów kinowych i do lustrzanek, w tym produkowanych przez Sony szkieł z mocowaniem typu A. Kamkorder FS7 II pozwoli więc dobrać odpowiedni obiektyw na każdą sytuację.

Obiektyw SELP18110G z elektryczną regulacją zoomu tworzy optymalne warunki do nagrywania filmów urządzeniami z matrycą Super 35/APS-C. Jego imponujący, 6,1-krotny zakres zoomu zaczyna się od szerokiego kąta 18 mm. Maksymalny otwór przysłony jest stały i wynosi F4.

Parametry optyczne obiektywu typu G umożliwiają pracę w standardzie 4K w całym zakresie ogniskowych.
  • Mechaniczna regulacja zoomu daje pełną kontrolą nad ogniskową i pozwala uniknąć opóźnień.
  • System ustawiania ostrości umożliwia wykonywanie przejść w obrazie bez zmiany postawy.
  • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot pomaga uniknąć zamazania obrazu i ogranicza potrzebę zwiększania czułości ISO przy słabym świetle.
  • Zwarta, lekka konstrukcja idealnie nadaje się do aktywnego filmowania i pracy z gimbalem.
  • Konstrukcja z uszczelnieniami chroniącymi przed pyłem i wilgocią gwarantuje niezawodne działanie w trudnych warunkach
Wygoda i dokładność przy filmowaniu z ramienia

Kamkorder FS7 przyniósł rewolucyjne zmiany w ergonomii. Dzięki opiniom przekazanym nam przez operatorów wersja FS7 II jest jeszcze wygodniejsza w użyciu, zwłaszcza przy wielogodzinnej pracy w terenie. Wszystkie przyciski o programowalnej funkcji mają duże wymiary, a ich liczba wzrosła z sześciu do dziesięciu. Ramię monitora LCD i uchwyt na mikrofon można przełożyć w taki sposób, by do filmowania używać lewego oka. Zwiększyła się liczba ustawień ramienia teleskopowego, dzięki czemu kamkorder może się znajdować bliżej ciała. Do regulacji nie trzeba już używać żadnych narzędzi.
Uchwyt Sony Smart Grip pozostaje stale pod ręką i zapewnia łatwy dostęp do najważniejszych elementów sterujących.

Zapis dużej liczby klatek na sekundę: do 180

Rejestrując obraz w trybie HFR (High Frame Rate — duża liczba klatek na sekundę), można zmienić zwyczajne ujęcie w bardzo atrakcyjne wizualnie, eleganckie przedstawienie ruchu. Kamkorder FS7 II pozwala nagrywać obraz Full HD w tempie do 180 klatek na sekundę. Odtwarzając takie nagranie z kinową prędkością 24 kl./s, uzyskuje się piękny efekt silnie zwolnionego tempa (7,5x). Nie występuje przy tym zmniejszenie dokładności bitowej ani cząstkowy odczyt danych z matrycy. Nie ma zatem problemów z mnożnikiem ogniskowej i zmianą kąta widzenia. W trybie S&Q (Slow & Quick) kamera pozwala nastawiać tempo rejestracji z dokładnością do 1 klatki na sekundę, w zakresie od 1 do 180 kl./s. Dzięki temu można sterować narracją, selektywnie przyspieszając bądź spowalniając akcję.

Luksusowa kolorystyka przy przepływności ograniczającej koszty

Przy nagrywaniu długich materiałów doskonale sprawdza się kodek Sony XAVC™ L (Long GOP). Materiał QFHD 59,94p/50p można zapisywać z przepływnością do 150 Mb/s. Kamera pozwala też uzyskać płynne przejścia tonalne — to zasługa 10-bitowej dokładności obrazu HD — oraz pełną szczegółowość koloru próbkowanego w standardzie 4:2:2. I wszystko to przy przepływnościach, które nie nadwerężą budżetu żadnej produkcji: 50, 35 czy nawet 25 Mb/s. Możliwy jest również zapis w wewnętrznej pamięci obrazu 4K (4096 x 2160) w kinowym standardzie 24p oraz w formatach 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p i 25p. Kamera obsługuje różne przestrzenie barw, w tym rozszerzoną ITU-R BT.2020, przeznaczoną do rejestracji materiałów Ultra High Definition.

Dostępne są również inne formaty zapisu: XAVC I (Intra) 4K o przepływności 600 Mb/s, QFHD (3840 x 2160), Full HD (1920 x 1080), popularny format MPEG HD 422, Apple ProRes 422 (po podłączeniu modułu rozszerzeń XDCA-FS7, do nabycia oddzielnie). Można nawet nagrywać materiał RAW (po podłączeniu modułu rozszerzeń XDCA-FS7 i zewnętrznego rejestratora, do nabycia oddzielnie).

Kamera nie zawiera obiektywu

Sprawdź kamera cyfrowa w pozostałych wersjach, zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą! 

Zapytaj naszego eksperta

Łukasz Bem

Specjalista ds. sprzedaży

728493932 [email protected]

Specyfikacja i materiały

Dane ogólne

Waga Około 2,0 kg (sam korpus) 
Około 4,5 kg (z wizjerem, muszlą oczną, pilotem na uchwycie, akumulatorem BP-U30, obiektywem SELP18110G bez uchwytu do statywu i kartą pamięci XQD)
Wymiary (szer. x wys. x gł.) *1 158,9 x 245,2 x 247 mm (korpus bez wystających elementów)
Zasilanie Napięcie stałe 16,5 V (akumulator)
Napięcie stałe 12,0 V (zasilacz sieciowy)
Pobór mocy Około 19 W (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP18110G, włączony wizjer, bez używania urządzeń zewnętrznych)
Temperatura w środowisku pracy Od 0° C do 40° C
Temperatura przechowywania Od -20° C do +60° C
Czas pracy akumulatora Około 1 h z akumulatorem BP-U30 (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP18110G, włączony wizjer, bez używania urządzeń zewnętrznych)
Około 2 h z akumulatorem BP-U60 (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP18110G, włączony wizjer, bez używania urządzeń zewnętrznych)
Około 3 h z akumulatorem BP-U90 (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP18110G, włączony wizjer, bez używania urządzeń zewnętrznych)
Format zapisu (obraz) Tryb XAVC-I: DCI4K 59,94p CBR, przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: DCI4K 50p CBR, przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: DCI4K 29,97p CBR, przepływność 300 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: DCI4K 23,98p CBR, przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: DCI4K 24,00p CBR, przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: DCI4K 25p CBR, przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: QFHD 59,94p CBG, przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: QFHD 50p CBG, przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: QFHD 29,94p CBG, przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: QFHD 23,98p CBG, przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Format zapisu (obraz) Tryb XAVC-I: QFHD 25p CBG, przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 59,94p VBR, maks. przepływność 222 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 50p VBR, maks. przepływność 185 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 59,94i VBR, maks. przepływność 111 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 50i VBR, maks. przepływność 112 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 29,97p VBR, maks. przepływność 111 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 23,98p VBR, maks. przepływność 89 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-I: HD 25p VBR, maks. przepływność 112 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L QFHD 59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 150 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Format zapisu (obraz) Tryb XAVC-L QFHD 29,97p/23,98p/25p: VBR, maks. przepływność 100 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 50: VBR, maks. przepływność 50 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 35: VBR, maks. przepływność 35 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 25: VBR, maks. przepływność 25 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC

Tryb MPEG HD422: CBR, maks. przepływność 50 Mb/s, MPEG-2 422P@HL
Format zapisu (audio) LPCM 24 bity, 48 kHz, 4 kanały
Liczba klatek na sekundę podczas zapisu Tryb XAVC-I DCI4K: 4096 x 2160 / 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 24p, 25p
Tryb XAVC-I QFHD: 3840 x 2160 / 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-I HD: 1920 x 1080 / 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L QFHD: 3840 x 2160 / 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L HD 50: 1920 x 1080 / 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L 35: 1920 x 1080 / 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L 25: 1920 x 1080 / 59,94i, 50i
Tryb MPEG HD422: 1920 x 1080 / 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
1280 x 720 / 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Czas nagrywania/odtwarzania Tryb XAVC-I QFHD 59,94p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 22 minut
Tryb XAVC-I QFHD 50p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 26 minut
Tryb XAVC-I QFHD 29,97p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 44 minut
Tryb XAVC-I QFHD 23,98p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 55 minut
Tryb XAVC-I QFHD 25p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 52 minut
Czas nagrywania/odtwarzania Tryb XAVC-I HD 59,94p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 59 minut
Tryb XAVC-I HD 50p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 71 minut 
Tryb XAVC-I HD 59,94i
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 118 minut
Tryb XAVC-I HD 50i
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 141 minut
Tryb XAVC-I HD 29,97p
Dla karty QD-G128A (128 GB):
Około 118 minut
Czas nagrywania/odtwarzania Tryb XAVC-I HD 23,98p

    Zostaw numer telefonu lub email, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.


    Zamknij

      Zostaw numer telefonu lub email, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.


      Zamknij

      Zapisz się do newslettera!

        Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów. Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.