Moje konto
Twoje konto
Konto użytkownika ułatwia zakupy - możliwe jest m.in. śledzenie postępu realizacji zamówienia oraz zapamiętanie adresu wysyłki.
Koszyk
Koszyk jest pusty
SKU: PXW-FX9V
Kategoria:

SONY PXW-FX9 BODY

63.823,85 

Zapytaj o dostępność Darmowa dostawa!
Produktu nie ma na magazynie, nie mamy też pewnej informacji, czy jest dostępny u naszych dostawców. Skontaktuj się z nami, a my udzielimy informacji kiedy można się go spodziewać. Jeśli dokonasz zamówienia z produktami oznaczonymi tym statusem, nie dokonuj płatności do czasu otrzymania potwierdzenia zamówienia.

Opis produktu

Sony PXW-FX9 body to kamera z pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu o rozdzielczości 6K, systemem Fast Hybrid AF, dwiema bazowymi czułościami ISO i technologią przetwarzania koloru S-Cinetone.

Kamera Sony PXW-FX9 – kreatywne możliwości pełnoklatkowej matrycy

Użytkownik Sony FX9 ma całkowitą swobodę twórczego kształtowania pięknych obrazów 4K, uzyskiwanych dzięki oversamplingowi danych z dużego, pełnoklatkowego przetwornika obrazu o wysokiej rozdzielczości. Każdy detal sceny można utrwalić z małą głębią ostrości i wspaniałym efektem bokeh, nadając obrazowi prawdziwie kinowy wygląd. Ponad 15-stopniowy zakres dynamiczny i dwie bazowe czułości ISO zapewniają pierwszorzędną paletę barw i umożliwiają uchwycenie najdrobniejszych niuansów, od delikatnego zróżnicowania szczegółów w cieniach po imponujące światła.

Niewiarygodnie szybki i dokładny system AF

Udoskonalony system ustawiania ostrości Fast Hybrid AF zapewnia niespotykaną dotychczas szybkość, płynność i dokładność śledzenia obiektów. Rezultat to bez porównania wyższa jakość filmów dokumentalnych, reklam, nagrań z wydarzeń itp. System Sony Eye AF ustawia ostrość na oko, pozwalając znacznie dokładniej utrwalić wyraz twarzy fotografowanej osoby.*

*Wymagana jest wersja 2.0.

Wygoda i szersze horyzonty twórcze – Sony PXW-FX9

Model FX9 wprowadza nową jakość do filmów kręconych kamerami z pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu. Wyróżnia się niezrównaną ergonomią i zaawansowanymi rozwiązaniami technicznymi do filmowania w ruchu. Jako pierwsza na świecie pełnoklatkowa kamera jest wyposażony w elektroniczny filtr ND o zmiennej gęstości optycznej*, dający nowe możliwości filmowania w zmieniającym się oświetleniu. Wbudowane łącza Wi-Fi i 12G-SDI umożliwiają pracę w zaawansowanych systemach, a po zamontowaniu oferowanego oddzielnie modułu rozszerzającego XDCA-FX9 kamera zyskuje dodatkowe możliwości funkcjonalne. W wersji 2.0 wewnętrznego oprogramowania dodano obsługę standardu HLG i własnych tabel LUT 3D. W przyszłości planowane jest wprowadzenie kolejnych zaawansowanych funkcji.

Nadzwyczajny obraz z pełnoklatkowego przetwornika „Exmor R” 6K

Wykonany w technologii BSI pełnoklatkowy przetwornik CMOS 6K jest oparty na technologii Sony Exmor R, która zwiększa czułość i osłabia szumy. Dokonując nagrań w rozdzielczości DCI 4K* lub Ultra HD, można skorzystać z zalet rejestracji obrazu 6K i oversamplingu, co w połączeniu z wydajnym przetwarzaniem obrazu zapewnia większą subtelność detali i faktur niż ze standardowych przetworników 4K, a dodatkowo niższy poziom szumu.

W porównaniu z matrycami 4K Super 35mm przetwornik 6K w kamerze Sony FX9 ma ponad dwa razy większą powierzchnię, co przekłada się na szerszy kąt widzenia i możliwość uzyskania mniejszej głębi ostrości. Bez pogorszenia jakości można również używać obiektywów Super 35mm, rejestrując obraz 4K w trybie Super 35mm z wykorzystaniem wszystkich zalet tego zaawansowanego przetwornika.

Pełna klatka 6K
Pełna klatka 6K
Przetwornik CMOS Exmor R
Przetwornik CMOS Exmor R

Fantastyczny, 15-stopniowy zakres dynamiczny:

Wyjątkowy, ponad 15-stopniowy zakres dynamiczny kamery FX9 zapewnia niespotykaną dotąd swobodę twórczą podczas korekcji kolorystyki i w postprodukcji. Ponieważ kamera FX9 nagrywa bardzo bogaty i szczegółowy obraz 4K — w 10-bitowym formacie 4:2:2 na wewnętrzny nośnik lub w 16-bitowym formacie RAW na zewnętrzny rejestrator* — operator może skupić się przede wszystkim na kompozycji. Koloryści pracujący nad materiałem na etapie postprodukcji uzyskają bowiem kolory niewidoczne dla operatora, co pozwoli im stworzyć obraz dokładnie oddający nastrój sceny.

Dwie bazowe czułości ISO: nadzwyczajny obraz w słabym oświetleniu

Cyfrowe przetworniki obrazu działają najlepiej przy bazowej czułości ISO, ponieważ na ich wyjściu nie jest wówczas dodawane wzmocnienie (napięcie). Typowa kamera ma jedną bazową czułość ISO, starannie dobraną, by zapewnić optymalne parametry w szerokim zakresie zastosowań. Dwie bazowe czułości kamery FX9 dają znacznie większą swobodę. Niższa z nich, ISO 800, to wartość typowa dla innych cyfrowych kamer filmowych, zapewniająca równowagę między zakresem dynamiki a czułością w większości produkcji. Kamera Sony FX9 ma również dodatkową, wysoką bazową czułość ISO 4000*, która znakomicie sprawdza się w słabym świetle bez zwiększania wzmocnienia. Jakość obrazu nakręconego w słabym oświetleniu przy dużej bazowej czułości ISO 4000 jest niemal taka sama jak przy ISO 800. Połączenie dwóch bazowych czułości ISO z elektronicznym filtrem ND o zmiennej gęstości optycznej zapewnia niezwykły poziom twórczej kontroli w każdych warunkach i niespotykane dotąd możliwości reagowania na zmiany oświetlenia.

S-Cinetone: kolorystyka jak w kinie

Obraz rejestrowany kamerą Sony FX9 przy standardowych ustawieniach ma wygląd „S-Cinetone”, dostosowany do potrzeb obecnych twórców treści. Wyróżnia go bogactwo barw w środku zakresu, atrakcyjny wygląd twarzy i większa płynność przejść tonalnych. Na uzyskanie takich właściwości pozwoliła specjalistyczna wiedza, którą firma Sony wykorzystała wcześniej w VENICE: jednej z najlepszych cyfrowych kamer kinematograficznych na świecie. Dzięki S-Cinetone sfilmowany obraz od samego początku ma świeży i żywy wygląd. Główne motywy autentycznie kontrastują z tłem, a dzięki wydajności pełnoklatkowego przetwornika obraz zachowuje duży zakres dynamiki, potrzebny na etapie postprodukcji.

Szybsza praca dzięki obsłudze własnych tabel LUT 3D i standardu HLG

Aby nadać obrazowi z kamery FX9 oczekiwany wygląd, można tworzyć własne tabele LUT 3D. Importuje się je z karty SD. W wewnętrznej pamięci kamery FX9 mieści się 16 plików LUT, które można wybierać odpowiednio do potrzeb. Jest to szczególnie przydatne przy filmowaniu z użyciem krzywej S-Log3, ponieważ wygląd obrazu można sprawdzić w samej kamerze. Kamera FX9 pozwala utrwalać materiał HDR w formacie S-Log3 lub Hybrid Log Gamma (HLG).

Możliwość wyboru szybkości klatek w trybie pełnoklatkowym i Super 35

Wybierając żądaną szybkość klatek — od 1 do 180 kl./s — można uzyskać imponujące ujęcia w zwolnionym i przyspieszonym tempie. Dzięki pełnoklatkowemu przetwornikowi kamera Sony FX9 rejestruje w trybie zwolnionego/przyspieszonego tempa obraz o szerokim kącie widzenia i mniejszej głębi ostrości. Ten nowy, twórczy wygląd obrazu zwiększa jego atrakcyjność dla widzów. Kamera FX9 ma także ustawienie „Quality priority” (Priorytet jakości). Zapewnia ono jeszcze wyższą jakość obrazu Full HD poprzez połączenie odczytu w trybie pełnoklatkowym 6K lub trybie Super 35 4K z zaawansowaną technologią oversamplingu.

    Zostaw numer telefonu lub email, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.


    Zamknij

      Zostaw numer telefonu lub email, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.


      Zamknij

      Zapisz się do newslettera!

        Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów. Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.