Najważniejsze cechy:
- Dwa monitory 7\" 3000 cd/m²
- 4K60 Ciągła rejestracja/monitorowanie
- Wejścia/wyjścia SDI & HDMI z konwersją
- Wejścia/wyjścia Stereo XLR na kanał i moc fantomowa
Specyfikacja:
- Waga - 5kg
- Wymiary – 3Ru
- Montaż w stojaku - Zdejmowane uszy w stojaku
- Wymiary - 447 x 152 x 251 mm, 17,6 x 6,0 x 9,9 \"(bez uszu rackowych) 490 x 152 x 251 mm, 19,3 x 6,0 x 9,9 \"(z uszami rackowymi)
- Materiał - wysokiej klasy stal
- Całość chłodzona aktywnymi wentylatorami
Zasilanie
- Pobór mocy – 20-60W
- Redundancja zasilania - Tak
- Kompatybilne baterie - Nie
- Napięcie wejściowe (akumulator) -
- DC Out - Nie
- Moc ciągła * Patent w toku przygotowań
Ekran dotykowy
- Rozmiar - 7.1”
- Rozdzielczość - 1920 x 1200
- PPI - 320
- Współczynnik proporcji - natywny 16:9
- Skalibrowany fabrycznie do REC709 HDTV
- Obsługa Look up table (LUT) - 3D LUT (format plików .cube)
- Luma waveform, RGB parade, Vectorscope, Vectorscope zoom
- Technologia - Panel SuperAtom IPS (dotykowy panel pojemnościowy), kalibracja do Rec.709 z opcjonalną jednostką X-Rite
- Narzędzia do analizy wideo - Luma waveform, RGB parade, Vectorscope, Vectorscope zoom
- Kalibracja - Fabryczna kalibracja do Rec.709 za pomocą opcjonalnego urządzenia X-Rite
HDR
- AtomHDR - Tak
- Obsługiwane formaty logów - Sony SLog2 / SLog3, Canon CLog / CLog2, Arri Log C, Panasonic Vlog, JVC JLog, Red LogFilm, FujiFilm Flog
- Obsługiwa Gammuts Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cine Canon Cinema / BT2020 / DCI P3 / DCI P3+ Panasonic V Gamut Arri Alexa Wide Gamut
- Głębokość - 8 bitów
- Jasność - 400nit
- PQ in/out In = Post Out = Monitor - Tak / Tak
Wejścia/wyjścia wideo
- HDMI 1 x HDMI (1.4b) na kanał
- SDI 1 x 4K-SDI 12G/6G lub HD-SDI 3G/1,5G na kanał
- Sygnał - Nieskompresowany true 10-bit lub 8-bit 422 (zależne od kamery)
Wyjście wideo (play out)
- HDMI 1 x HDMI (1.4b) na kanał
- SDI 1x 4K-SDI 12G/6G lub HD-SDI 3G/1,5G (SMPTE) na kanał
- Sygnał - Nieskompresowany true 10-bit lub 8-bit 422 (odtwarzanie zależy od pliku)
Obsługiwane kodeki i częstotliwość klatek na sekundę (nagrywanie i odtwarzanie)
- Raw to ProRes / DNxHR - Obsługiwane kamery (Sony FS5/FS7/FS700, Canon C300MKII, C500) Kodeki Apple ProRes HQ, 422, LT AVID DNxHR HQX. HQ, SQ, LB Frame rates 4K DCI / 4K UHD; 24/25/30B 2K / 1080p; 24/SF24/25/SF25/30/SF30
- Video to ProRes / DNxHR Kodeki Apple ProRes HQ, 422, LT AVID DNxHR HQX. HQ, SQ, LB Frame rates 4K DCI / 4K UHD; 24/25/30 2K*** / 1080p; 24/SF24/25/SF25/30/SF30/50/60/100/120 1080i; 50/60i 720p; 50/60p
Onboard processing
- HDMI - 24/25/30pSF > 24/25/30p (2:2 pulldown) 60i > 24p (3:2 pulldown)
- SDI - Tak - Zawsze \"on\"
- Analogowe audio - On HDMI/SDI loop out (Rec & Playout)
Audio in/out (48kHz PCM audio)
- HDMI - 2 lub 8ch 24-bit, w zalezności od kamery
- SDI - 12ch 48kHz 24-bit
- Analog Audio – 2 x XLR in / 2 x XLR na każdy z kanałów. Mic lub line level z phantomem 48V
- Przetwarzanie - Sterowanie wzmocnienia na Line i wyjściu słuchawkowym
- Maksymalna jakość dźwięku - 24 bit, 48kHz
- Opóźnienie audio - Ustawienie opóźnienia +1 do 99 klatek
Zdalne sterowanie
- HDMI - Auto HDMI Trigger, Wspierane protokoły - Canon, Sony, Atomos Open Standard
- SDI - SDI trigger camera selectable
- RS422 - RS422 machine control
- AMP - przez Ethernet RJ45 10/100
- Serial - Calibration (front)
Timecode
- HDMI - Zaembedowany timecode z kamery lub urządzenia wideo
- SDI - Zaembedowany timecode z kamery lub urządzenia wideo
- LTC In - Tak (LTC loop back)
- GenLock In - Tak (GenLock loop back)
Playback
- Playlist - Tak (run down lub reverse order) dla wybranych, ulubionych lub wszystkich klipów
- Opcje Playback - Loop in & out markets
Nagrywanie
- Dwukanałowy nagrywanie - 4K Master z HD proxy. Zapis obu wersji ProRes i DNxHR, niezależny zapis dwukanałowy.
- Nagrywanie ciągłe - Nagrywanie jednokanałowe 4K / HD automatycznie przełącza się między napędami, gdy pojemność dysku jest wystarczająca.
- Pre-roll record - Tak (HD 8s, 4K 2s)
- Własny timelapse - Tak (możliwość wyświetlania do 10 klatek na sekundę i pojedynczych odstępów czasowych, może być wyzwalany z wewnętrznego zegara).
- Oznaczanie metadanych - Tak (dostępnych jest 10 tagów)
Recording Media
- Drive slots - 2 (po jednym na każdy kanał)
- Rodzaje połączeń napędów - SATA
- Obsługiwane media 4K / HD (50/60/120p*) - SSD 2,5\", dysk twardy (7.200 do 1080p60) HD - SSD 2,5\", HDD (5 400 do 1080p30)
- Walizka Master Caddy Caddy II (w zestawie) - 75 mm x 105 mm x 12 mm
- Master caddy dock - 2,5\" SATA na USB 2,0/3,0
- Obsługiwane aplikacje FCPX/FCP7+ Media Composer 5.0+ Premiere 5.5+ EDIUS 6.0+ Vegas Pro 10+ Lightworks Autodesk Smoke 2015
- Obsługa języka XML - FCPX XML natywny, FCP7 obsługiwany z konwersją (kompatybilny z Adobe)
Akcesoria w zestawie
- Shogun Studio
- 2x Rack uszy ze śrubami
- 5x Caddies Master II
- 4x Gumowe stopki
- 2x Duże gumowe stopki,
- 2x kabel zasilający IEC
- 1x ściereczka do czyszczenia ekranu